Fallout 76: Gone Fission Deluxe Edition
Skyrim ve Fallout 4'ün ödüllü geliştiricisi Bethesda Game Studios, seni Fallout 76'ya davet ediyor. Bombaların düşüşünden 25 yıl sonra, ülkenin en başarılı ve zeki insanları arasından seçilen sen ve senin gibi diğer sığınak sakinleri Reclamation Day 2102'de nükleer kıyamet sonrası Amerika'ya adım atıyor. Tek başına veya başkalarıyla güç birleştirerek keşfe çık, görev yap, inşa et ve Çorak Topraklar'daki büyük tehditlere kafa tut. Fallout hikâyesine ek olan bu çok oyunculu açık dünyada, nükleer savaşta harap olmuş geniş Çorak Topraklar'ı keşfet. Efsanevi Fallout evreninde şimdiye kadar oluşturulan en geniş ve dinamik dünyayı deneyimle. Arkana yaslan ve yüzebildiğin her yerde balık tutabileceğin yeni balıkçılık özelliğiyle oltanı salla! Başlamak için Fisherman's Rest'e giderek ilk oltanın kilidini aç. Farklı türden yemleri birleştir ve aralarında yerel efsanelerin de olduğu otuzdan fazla balığı oltaya getirmek için oltanı modifiye et. Yeni tarifleri paylaşmak için Çorak Topraklar'da bir aşçılık yarışı yap ve kupalarını C.A.M.P.'inde sergile veya efsanevi ödüller kazanmak için gizemli Linda Lee'yi besle. Sürükleyici Görev Serileri ve İlgi Çekici Karakterler Vault 76'dan çıkar çıkmaz sürükleyici ana görev serisini oynamaya başlayarak West Virginia'nın gizemlerini açığa çıkar. Appalachia'yı yeniden inşa etmeye gelen yeni komşularını arkadaş edin veya onlara ihanet et ve Appalachia'yı sakinlerinin gözünden deneyimle. Sezonlar Sınırlı süreli görevleri tamamlayarak tüketim eşyaları, C.A.M.P. eşyaları ve daha fazlasının da aralarında olduğu ücretsiz ödülleri açarak her sezonda ilerle. Çok Oyunculu Rol Yapma S.P.E.C.I.A.L. sistemiyle kendi karakterini oluşturarak yüzlerce mekâna ev sahipliği yapan yeni ve vahşi Çorak Topraklar'da kendi yolunu çiz. Yolculuğunda tek başına veya arkadaşlarınla olman fark etmeksizin kesin olan bir şey var; yepyeni ve eşsiz bir Fallout macerası seni bekliyor. İhtişamlı Dağlar Altı farklı West Virginia bölgesine hayat veren hikâye, Fallout 76 dünyasında capcanlıdır. Appalachia'nın ormanlarından Cranberry Bog'un zehirli kızıl topraklarına, her bölgenin kendi riskleri ve ödülleri var. Yeni Bir Amerikan Rüyası Yepyeni Taşınabilir İnşa ve Üretim Platformu'nu (C.A.M.P.) kullanarak dünyanın herhangi bir yerinde inşa ve üretim yapabilirsin. C.A.M.P.'in, kesinlikle ihtiyaç duyacağın sığınağı, malzemeleri ve güvenliği sana sağlayacak. Diğer oyuncularla eşya takası yapmak için bir mağaza bile açabilirsin. Fallout Worlds Sürekli değişen özellikleriyle birlikte özelleştirilebilir ayarlarla Fallout 76'yı özgün şekillerde oynama imkânı sağlayan Fallout Worlds'le Appalachia'da eşsiz maceralara atıl.