Fallout 76: Atlantic City High Stakes Bundle (PC)
Bu paketle Atlantic City'nin meşhur kaldırımına uğra ve High Rollers masasına katıl. High Stakes Paketi aşağıdaki oyun içi C.A.M.P. eşyalarını ve kozmetiklerini içerir: - Casino Quarter C.A.M.P. Kit: Kendine has Atlantic City'yi yarat. - Civic Duty Power Armor: Munis, şehre hükmediyor. Vatandaşlık görevini bu Power Armor ile yerine getir! - Honey Pot 'o Gold Slot Machine: Şansın yaver giderse gökkuşağının tepesine çıkacaksın. - Aquarium of the Atlantic Door: Bu kapının ardındaki derin denizlerde seni hangi hazineler bekliyor? - Large Overgrown Plushie: Overgrown, bu devasa peluş ile yatak odanı ele geçirecek! - Rig Roll-Up Backpack: Teçhizatını topla ve bu çok amaçlı sırt çantasıyla her duruma hazır ol!