Fallout 4: Game of the Year Edition (PC)
Bethesda Game Stüdyolarının BAFTA ve DICE Ödülleri de dahil 200'den fazla 'En İyi' ödülü bulunan kıyamet sonrası macerasını tümüyle deneyimle. G.O.T.Y. içeriğinde büyük beğeni toplayan ana oyun ile birlikte, Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop ve Nuka-World de dahil, altı resmi eklentinin tamamı bulunuyor. Vault 111'den hayatta kalan tek kişi olarak, nükleer savaşın yerle bir ettiği bir dünyadasın. Hayatta kalmak için her saniyeyi değerlendirmek zorundasın ve yapacağın her seçim sonuca etki edecek. Dünyanın kaderi sadece senin ellerinde. Evine hoş geldin.