Fallout 4: Far Harbor (PC)
Valentine's Detective Agency'den gelen yeni bir dava seni genç bir kadının peşinde gizli bir synth kolonisine götürüyor. Maine sahilinden, ölümcül derecede yüksek radyasyonun hâkim olduğu gizemli Far Harbor adasına uzanan bir yolculuğa çık. Synth'ler, Children of Atom ve yerliler arasındaki çatışmaların ortasında yolunu bul. Far Harbor'a barışı getirebilecek misin? Peki bu neye mal olacak? Far Harbor, yeni grup görevleri, yerleşimler, ölümcül yaratıklar ve toplanacak yüksek seviye ekipmanın bulunabileceği, keşfedilecek yepyeni ve dev gibi bir kara parçasını içeriyor. (Fallout 4 ana oyunu gereklidir.)