Fall Guys - Carbon Knight
Bu muhteşem karbon ve altın zırh setiyle birkaç ejderhayı biç ya da yanına al! Mızrak eğlencesi başlasın! İçindekiler: Carbon Knight (Tam Kostüm) Fall Flaunting (İfade) 1.000 Show-Bucks!