Fall Guys - 600 Show-Bucks
600 Show-Bucks alarak satın alımını tamamla. Show-Bucks, Fall Guys'da harcanabilen bir oyun içi para birimidir! Show-Bucks ile Fall Guy'ın için vücut rengi, vücut deseni, kostüm, yüz, ifade ve kutlama gibi kozmetik içerikler alabilirsin. Show-Bucks çeşitli miktarlarda satın alınabilir. 2.800, 5.000 veya 13.500 Show-Bucks içeren herhangi bir standart Show-Bucks paketini aldığında ekstra Show-Bucks kazanırsın.