Fall Guys - 2.400 Show-Bucks
Oyun içinde Fall Guy'ına gövde rengi, gövde deseni, Kostüm, Yüz Kaplaması, İfade ve Kutlama gibi kozmetikler almak üzere kullanabileceğin, Fall Guys'ın oyun içi premium para birimi olan 2.400 Show-Bucks satın al.