Fading Echo
Geçmişini keşfetmek ve geleceğini korumak için maceraya çıkan genç bir Efsane olarak oyna, Corel'in süzülen adalarında bulunan gerçeküstü bölgeleri keşfet. Çölde geçen hızlı tempolu ve asi bir aksiyon macera oyununda elementleri kontrol etmeyi öğren ve zincirleme etkileri açığa çıkar. SUYLA BİR OL Suyu tüm hâlleriyle bir silah olarak kullan. Sıvı ve insan formları arasında rahatça geçiş yaparak Corel'in gerçeküstü arazilerinde gez ve tehlikelerle savaş. Bir damlacığa dönüşerek çatlaklardan geç, çevrene su yay, boruların arasından akarak ilerle, bir su bombası olarak yere çakıl veya su buharı patlaması olarak havaya yüksel. ELEMENTLERİ KULLAN Su, lav, toksik atık ve yozlaşma. Her maddenin kendine has özellikleri var. Dünyaya, bitki örtüsüne ve sana dinamik şekillerde reaksiyon gösteriyorlar! Zincirleme etkileri birleştirip açığa çıkararak ıslat, taşlaştır, patlat ve dahasını yap. Her etkileşimde savaşmak ve keşfetmek için yeni yöntemler edin. Uyum sağla, deneme yap ve kendi yolunu çiz. SUYA VE KADERE ŞEKİL VER Æther'ın ham gücünü kuşan. Ezici dalgalar oluştur, yıkıcı yakın dövüş saldırıları gerçekleştir ve yeteneklerini oynanış tarzına uygun şekilde geliştir. Yeni güçlerin kilidini açtıkça saldırı, strateji ve keşif arasındaki dengeyi kurmakta ustalaş. ECHO EVRENLERİNE ADIM AT Aynı dünyanın çarpık gerçeklikleri olan, kendine has kurallar, tehlikeler ve fırsatlar barındıran Corel'i ve Gölgelerini dolaş. Değerli Æther Kaynaklarının kilidini açmak için hem tanıdık hem de yabancı bölgeleri keşfet. Dünyayla etkileşime geçmek için yeni yöntemler bul ve her boyutta yaklaşımını uyarlayarak değiştir.