Extinction: Ravenii Rampage
İnsanlığı kurtarmak için becerilerle donanmış bir yalnız savaşçı olarak, devlerin saldırısını bozguna uğratmak üzere cephaneliğinizdeki her şeyi kullanmanız gerekir. Bu eklenti “Days of Dolorum” Sezon Bileti’nin bir parçası olarak da eklenmiştir. Bu ek içeriğin satın alınabilmesi için Extinction oyununa sahip olmak gerekir.