Explosive Candy World
Tatlı ama kafa karıştırıcı fizik tabanlı platform aşamalarında patlatarak ilerle! Koşmayı ya da zıplamayı unut. Explosive Candy World’de hedefe ulaşmak için engelleri yok etmen, tuzakların üzerinden havaya uçurman ve duvarlardan sekmen gerekecek! Fizik temelli bir kargaşa. Sevimli ve renkli piksel sanatında sunulan ve orijinal retro müziğe sahip Explosive Candy World, benzersiz ve sıra dışı bir platform deneyimi için klasik tarzı, modernleştirilmiş mekaniklerle karıştırıyor. Patlatmalarının gücünü ve yönünü ayarla, ardından güçlü bir patlayıcı şeker at. Havaya uç, düğmeleri çevir, bariyerleri kır, tuşları etkinleştir ve platformları ayaklarının altından sil! Seviyelerin hepsi kısa ve tatlıdır, biraz zorlayıcı olduklarında bile hızlıca yeniden doğma ve sonsuz yeniden deneme imkânı, oyunu eğlenceli ve oynanabilir tutuyor.