"Exotic" Jacob Vest Skin
Jacob için Egzotik Yelek Görünümü ile efsanelere yakışır şekilde teçhizatını kuşan. Çok arbede görmüş, cesur altın tonlu bu tasarım her görevde öne çıkman ve saygı görmen için tasarlandı.