Exoborne
Exoborne şiddetli doğal afetlerle harap olmuş bir dünyada geçen, taktiğe dayalı bir açık dünya extraction shooter oyunu. Dinamik hava koşullarında stratejik üstünlük için kendi Exo-Rig'ini tasarla. Heyecan ve risk dolu bu oyunda savaşan fraksiyonlar, düşman oyuncular ve Doğa Ana ile yüzleş.