Exo-Calibre
Sevimli pilotlardan oluşan ekibinle gökyüzüne yüksel ve dikey kaydırmalı bu oyunda mermi yağmuru altında barış uğruna mücadele et! Ex-Calibre Şövalyeleri'yle tanış: Dünyanın her yerinde barış, adalet ve umut için savaşan, en gelişmiş exo-mech'leri kullanan elit pilotlar! Exo-Tech şirketi, insanlığa faydalı olmak için ileri teknoloji silahlar ve savunma sistemleri geliştiriyor. Fakat yapay zekâ kontrollü drone'lar çığırından çıkıp insanlara saldırınca, Ex-Calibre Şövalyeleri'ni kontrol ederek bu duruma bir son vermek ve düzeni sağlamak senin elinde! Her biri kendine özgü atış stilleri ve yakın dövüş silahları olan 3 kadın pilottan birini seç ve dikey shoot'em up aksiyonunda robot düşman sürülerine karşı savaş ver. Ekranı kaplayan bölüm sonu canavarlarını yok et, rekorları kovala, canını yüksek tutarak ve hiç can kaybetmeden bonusları topla. 4 benzersiz oyun modunda liderlik tablosundaki yerini korumak için mücadele et!