Executive Privilege Pack
Şu ana kadar hiç kimsenin size ne yapacağınızı söylemesine izin vermediniz, şimdi neden kaçıp gidelim? Executive Privilege Paketi kuvvetler ayrılığını ortadan kaldırır ve size Saints Row IV dünyasına sahip olma gücü verir. Her türlü düzeni kurup yolunuzu tırnaklarınızla kazıyarak zafere bugün ulaşın!