Eville: Frost Golem Pack
Donuk Tundranın kadim sakinleri olan muazzam Buzdan Golemlerden birine dönüş. Bu kozmetik paket, çeşitli içeriklerden oluşur: Avatar: Buzdan Golem Bu golemler, Buz Çukurunun yakınlarındaki Donuk Tundralarda bulunurlar. Gözlerden uzak yaşarlar ve karşı gelindiğinde çok tehlikelidirler. Birine denk gelip de hayatta kalan çok kişi olmadığından tarihlerine dair pek bir bilgi yoktur. Sırt Eşyası: Buz Kristali Sopası Bir zamanlar sıradan bir sopa olan bu eşya, Buzdan Golem sayesinde gelişen ürpertici özelliklere sahip. Aksesuar: Kadim Buz Maskesi Bu maske, Buzdan Golemi yaratan enerjiyi katalize eder. Bir golem yok olduğunda, maskesiyle yeni bir goleme can verilebilir. Resim: Arkadaş Edinmek Kendi Kardan Adamını yapmak. Yükleme ekranı: Buzdan Golem Buzdan Golem, dağların yakınlarında Sesi Olmayanlar Ormanında dolaşıyor. Bu ürün iade edilemez.