Evil Dead: The Game
Çok oyunculu aksiyonla dolu bir oyunda ünlü Evil Dead serisinden Ash Williams ve arkadaşlarıyla eşli olarak oyna ya da diğer oyunculara karşı mücadele et! 3 orijinal Evil Dead filminden ve STARZ'ın Ash vs Evil Dead dizisinden ilham alan bir dünyada 4 kazazededen oluşan bir takıma katılarak keşif yap, ganimet topla, korkularını kontrol altına al ve farklı dünyalara açılan kapıları mühürleyecek gerekli eşyaları bul. İkonik Karakterler - Evil Dead evrenindeki Ash, Scotty, Lord Arthur, Kelly Maxwell ve daha pek çok karakterle oyna. Yeni diyalogların seslendirmelerinde Bruce Campbell dahil olmak üzere birçok önemli isim var! İyi Veya Kötü Olarak Oyna - İyiliğin güçleri için savaş ya da güçlü Kandarian Demon'ı kontrol ederek Deadite'ların, çevre öğelerinin ve daha fazlasının içine girip Ash'i ve diğer oyuncuları avlayıp ruhlarını yutmaya çalış! Muhteşem Bir Görsellik - İster Ash'in ünlü testere eliyle bir Deadite'ı ikiye böl ister Kandarian Demon'la haritada uç; gerçekçi görseller ve fizik temelli bir kan sistemi korkuya hayat veriyor! Bu Benim... Tüfeğim: Karanlığın ordularına zevkle kan kusturmak için çift namlulu pompalı tüfeğinizi, elektrikli testerenizi, satırınızı ve daha pek çok silahı kullanarak karanlığın ordularına keyif verici derecede feci hasar verin. Splatter Royale - Bu battle royale tarzı oyun modunda kazazedelerin veya şeytanların Deadite versiyonlarını seçin. 40 kişiye kadar oynanabilen bu hızlı ve acımasız oyun modunda son kişi kalana kadar zekânızı ve silahlarınızı kullanın.