Everafter Falls
Bir zamanlar Everafter Falls'da sakin ve huzurlu bir hayatın vardı. Hatırlamıyor musun? Bir gün uyanıp önceki hayatının bir simülasyondan ibaret olduğunu fark ediyorsun. Sevimli hayvan komşularının, ferahlatıcı rüzgârın ve mis kokulu çiçeklerin, kasabanın hemen dışında sakladığın küçük çiftliğin yer aldığı bu dünyaya dair hiçbir şey hatırlamıyorsun. Fakat unutulup giden arkadaşların ve yardımsever evcil hayvanınla biraz zaman geçirdiğinde Everafter Falls'da olmak harika hissettirmiyor mu? Burası tam da her zaman olmak istediğin yer değil mi? Bu minik ve şirin kasabada tekrar üne kavuşmak için tarım ve balıkçılık yapıp biraz savaşman gerekecek elbet, kılıç kullanmayı biliyorsundur herhâlde? Tarlalarını nasıl sulayacağını ve zindanlarda nasıl ilerleyeceğini biliyorsundur. İstatistiklerini nasıl yükselteceğini ve gitgide daha da zorlaşan düşmanları nasıl yeneceğini falan biliyorsundur değil mi? O topladığın kartlardan güzel bir ısırık aldın mı ihtiyacın olan her şey senin olacak! Olur da yardıma ihtiyaç duyarsan hiç merak etme! Otomatik dronlar envanterini genişletebilir, hasadınla ilgilenebilir ve hatta savaşmana bile yardımcı olabilir. Ayrıca evcil hayvanın yokluğunda seni öyle özledi ki. Evcil hayvanın sana yardımcı çiftlik işlerinde yardımcı olacak. Toprağını sürmek, ürünlerini sulamak ve hatta seni haritanın öbür ucuna kadar ışınlamak gibi türlü türlü hüneri öğreniyor. Nasıl yani? Daha önce hiç ışınlayan kedi diye bir şey duymadın mı? Burası Everafter Falls! Burası huzur dolu. Endişelenecek bir şey yok... değil mi?