Eventide Collection
Slav efsanelerinin arasında büyüleyici bir yolculuğa çıkın! Nadir bulunan bitkiyi bulun ve Heritage Park'ın yardımsever sakinlerini Boruta'nın kötü planlarından kurtarın. Yeğeninizi, efsanevi büyücü Tvardovsky'nin pençelerinden kurtarın. Bulutların arasında unutulmuş uçar adalara yolculuk edin ve insanlar ve eski Bulut Sakinleri arasındaki çatışmanın yol açtığı felaket getiren seli önleyin.