Eventide 2: Sorcerer's Mirror
Ölümsüz bir büyücü tarafından yönetilen unutulmuş bir dağ köyünde mistik bir maceraya atıl! Bu sır perdesini kaldırabilecek misin? Direkt olarak Doğu Avrupa folk kültüründe ve masallarında geçen küçük şeytanlarla, hayaletlerle, büyülü hayvanlarla ve diğer esrarengiz yaratıklarla dolu bir dünyayı keşfet. Aldığın kararlar, karakterlerin kaderini ve oyunun nasıl sona ereceğini etkiler.