Europa Universalis IV: Origins Immersion Pack
Paradox Interactive'in öncü strateji oyununda, Afrika imparatorluklarına odaklanan yepyeni sürükleyici bir paketle tarihi yeniden yazın. Yeni görev ağaçları, kıta boyunca hükümdarların ve ulusların, insanlığı doğura hırslarının izini sürüyor ve Yahudilik inancına daha fazla derinlik kazandırılıyor. Europa Universalis IV: Origins içeriği: ◾Yahudilik Dini: Etiyopyalı Beta İsrail Yahudileri dâhildir ve Yahudi ulusları, ulusal güçlerini vurgulamak için yeni ambiyans etkinlikleri ile dokuz dini özellikten birini seçebilirler. ◾Mali Görevleri: Batı Afrika'nın en büyük ortaçağ imparatorluğunun çöküşünü durdurun ve eski vasalların kontrolünü yeniden sağlayın. ◾Songhay Görevleri: Eyaletlerinizi geliştirin ve yeni yükselen güç olarak Mali ve Timbuktu rütbelerini talep edin. ◾Kongo Görevleri: Kongo Nehri halklarını birleştirin ve büyüyen Avrupa tehdidiyle yüzleşin. ◾Etiyopya Görevleri: Afrika Boynuzu milletlerini birleştirirken Süleyman Krallığı'nda dini birlik sağlayın ve prestij kazanın. Ç̌äwa alayları da eklenir. ◾Ajura Görevleri: Hint Okyanusu ticaretini kontrol edin ve çöl bölgelerinize su getirin. ◾Kilwa Görevleri: Denizlerin ötesinde bir sömürge imparatorluğu kurarak donanmanın ekonomik gücüne odaklanın. ◾Mutapa Görevleri: Büyük Zimbabwe'nin kurucularının mirasını devam ettirin ve ticarette baskın güç olmak için Güney Afrika'nın zenginliklerinden yararlanın. ● Küçük Görev Eklemeleri: Jolof, Mossi, Hausa, Oyo ve Adal için yeni görev seçenekleri. ◾Yeni Bölgesel Görev Ağaçları: Orta, Doğu ve Batı Afrika ile Afrika Boynuzu'ndaki küçük güçler için yeni Görevler ve birçok ulus ile bölge için yeni zümre ayrıcalıkları. ◾Yeni Ordu Animasyonları: Kongo, Büyük Göller, Güney Afrika ve Bantu ulusları için 4'er yeni ordu animasyonu. ◾İki Yeni Misyoner modeli: Afrika Koptları ve Afrika Fetişistleri misyoner animasyonları eklendi. ◾Yeni Müzik: 12 dakikalık yeni Batı Afrika temalı müzik ve 12 dakikalık yeni Doğu Afrika temalı müzik.