Europa Universalis IV: History Lessons Bundle
Europa Universalis IV için özel olarak hazırlanan bu tarih dersleri paketiyle oyun oynarken öğrenin. Erken modern dönem tarihi ve kültürü konusunda uzman otoriteler tarafından sunulan bu kısa derslerde bölgelere göre ayrılmış belirli konular işleniyor. Oyun içi müzik oynatıcısı aracılığıyla dinlenebilecek bu paketlerin her biri, 5 ila 10 dakikalık derslere bölünmüş ve uluslara, anıtlara, olaylara ve toplumlara odaklanan saatlerce içerik barındırıyor. Bu bundle'ın içeriği: * China History Lessons: China History podcast'inin sunucusu Laszlo Montgomery, düşen ve yükselen hanedanlarla geçen dört yüz yıl boyunca size rehberlik ediyor ve Çin'in komşuları olan Moğol, Mançu ve Güneydoğu Asya ulusları hakkında bilgiler veriyor. * Japan History Lessons: History of Japan podcast'inin sunucusu Isaac Meyer, dönemin büyük klanları, önemli kültürel simgeleri ve önemli tarihleri hakkındaki ayrı ayrı hazırlanmış derslerle, Japonya'nın birleşmesinin dramatik öyküsünü aydınlatıyor.