Europa Universalis IV: Guns, Drums & Steel Vol 3 Music Pack
Europa Universalis IV: Guns, Drums and Steel Volume 3, ilhamını Europa Universalis oyunlarından alan, müzik türlerini ve temaları harmanlayan üçüncü metal esintili müzik paketi. Bu koleksiyon, tamamı Kasper Lindgren tarafından yazılmış ve aranje edilmiş, her biri İskandinav halk ezgileri etkileri taşıyan 12 alternatif metal şarkısı içeriyor.