Etherborn
Etherborn, yer çekimi-bulmaca türünde zarif bir adımdır; yer çekiminin yönünü değiştiren yapıları keşfetmek ve anlamak üzerine kurulu bir çevresel bulmaca platform oyunudur. Gelişinizi bekleyen vücutsuz bir sesin bulunduğu bir dünyaya doğan sessiz bir varlıksınız. İlk düşünceleriniz yeşermeye başladığında, yolculuğunuzun henüz yeni başladığını anlıyorsunuz. Kendi varlığınızı tam olarak anlamak için bu maddesi bulunmayan sese ulaşmalısınız. Bu dünyada fizik kuralları, hayal gücünüzün almayacağı bir şekilde işler. Üzerinde durduğunuz yüzeye dik olarak hissettiğiniz yer çekimi, yön bulma tabanlı bulmacalar şeklinde dikkatlice tasarlanmış mekânlarda yaratıcı keşif olanakları sunar. İleriye giden yolu deşifre etmek için; her seviyenin yer çekiminizi keşfetmenizi, onunla oynamanızı ve yönünü değiştirmenizi gerektirdiği organik bir bulmaca olduğu güzel ve egzotik sahnelerde yolculuk edin. Etherborn şu dillerde mevcuttur: İngilizce (ses ve metin), İspanyolca (ses ve metin), Katalanca (ses ve metin), Almanca (metin), Fransızca (metin), İtalyanca (metin), Rusça (metin), Japonca (metin), Modern Çince (metin), Korece (metin).