Escape Simulator: Wild West DLC
Vahşi Batı'da bir kanun kaçağı ol. Ay ışığı seni kirli bir hapishane hücresinde uyandırır - hilekâr şerif seni yine yakaladı! Tamamen kaybolmadan önce kaçmaya ve son bir soygun yapmaya yemin ediyorsun. Şerifin Ofisi Şerifin ofisinin içindeki hapishane hücresinde mahsur kaldın. Ofisin zorluklarını üstlenmeden önce, önceki mahkûmların yardımıyla parmaklıkların arkasından çıkış yolunu bul. Salon Yüzsüz bir kanun kaçağı olmak senin yaşam tarzın, bu yüzden doğal olarak, hapisten kaçtıktan sonra yerel salonda dinlenmeye gideceksin. Kart oyunu bahisleri yüksektir ve piyanonun müziği senin dans etmeni sağlar! Berberde sakalını bile kestirebilirsin. Banka ve Postane Devasa tren istasyonu, bize yapmayı planladığın posta ve bankacılık hizmetlerini sunuyor. Kasayı açıp kaçmadan önce mektupların ve paketlerin ülke çapında nasıl seyahat ettiğini keşfet ve bankacıların yollarını öğren. Tren Başarılı banka soygunu, elit tren vagonunda seni çok uzaklara götürecek bir tren bileti satın aldı. Diğer yolcunun hikâyeleri bagajları aracılığıyla anlatılıyor ancak son bir gizem daha var: vagonunun kendisi! Yeni film müziği ve kıyafetler Her odaya dört yeni parça eşlik ediyor ve yeni kovboy kıyafetleri seni bekliyor! Şık bir şerif görünümü veya çetin bir kanun kaçağı hissi arasında seçim yap.