Escape from Terror City
Sinyal bozucu üslerini yok etmek ve bir imdat çağrısı göndermek için delicesine çabalarken mekanize istilacılara karşı kendini savun! Escape from Terror City, koş ve ateş et klasiklerinden ilham alan ancak kahramana bakış açısını değiştiren, tümü retro düşük poligonlu grafiklerle sunulan bir üçüncü şahıs nişancı oyunudur! 3D mermi cehennemi unsurlarıyla bir arada sunulan atari tarzı aksiyonda düşman askerlerini, makineleri ve tankları patlat! Mermilerden ve şok dalgalarından kaçarken nişangâhını ekranın her yerine götür! Hayatta kalıp şehri kurtarmaya yardım edebilir misin?