ESCAPE - BACKROOMS HORROR
Backrooms'a girmeye cesaretin var mı? Gerçekliğin büküldüğü ve akıl sağlığının çöktüğü labirent gibi bir kâbus. ESCAPE - BACKROOMS HORROR'a hoş geldin; seni nemli halılar ve titreyen floresan ışıklarla dolu sonsuz bir labirente sürükleyen boğucu bir dehşet. Hiçbir köşe birbirine benzemez ve ne kadar derine inersen, Backrooms'un rahatsız edici gerçekliği etrafında o kadar fazla çarpılır. Özellikler: - Sonsuz Dehşet: Sürekli değişen ürkütücü odalardan oluşan devasa bir labirenti keşfet. Her köşede bilinmeyenle yüzleş. - Korkunç Karşılaşmalar: Gölgelerde pusuya yatmış grotesk varlıklardan saklan veya onlarla yüzleş. Yaklaşmaları felaketin habercisidir. - Boğucu Korku: Kasvetli aydınlatma ve tüyler ürpertici sesler amansız korkuyu daha da güçlendirir. Sessizlikte hayatta kal. - İradeni Sına: Tehlikeli koridorlarda ilerle. Zekân ve reflekslerin sahip olduğun tek silah. En derin korkularınla yüzleşip bu sonsuz kâbustan çıkış yolunu bulabilecek misin?