Escape Academy Sezon Biletiyle
Escape Academy Evreninde Kaçışa ara vermek yok! Escape Academy Sezon Biletiyle Kaçış Ustası macerana devam et. Bu paralı DLC'de oyun içi iki büyük genişleme yer alıyor: Escape from Anti-Escape Island (2022 Sonbaharında çıkıyor) ve Escape from the Past (2023 Baharında çıkıyor). Her genişlemede Kaçış Ustaları tanıdık yüzlerin, yeni müttefiklerin ve alçak tembel tenekelerin olduğu çılgın maceralara çıkacak. İki DLC'de de BEŞ yeni kaçış odası bulunacak, yani bu Sezon Biletinde toplamda el emeği ON ADET yeni oda olacak.