Escape 2088
Escape 2088, modern 3D grafiklere sahip eski tarz bir üzerine tıklamalı labirent oyunudur! Kendinizi özgür bırakmak için fütürist bir ortamı keşfedin ve problem çözme becerilerinizi kullanın! Çevreyi dikkatli bir şekilde gözlemlemek, gizli ipuçlarını keşfetmenize, mantık bulmacalarını çözmenize ve zamanında kaçmanıza yardımcı olacaktır!