Erosion
Kızın bir savaş lordu tarafından kaçırıldı ve zamanı bükebilen, yaşayan bir Sütun'a hapsedildi. Onu kurtarman gerekiyor. Olay şu ki; öldüğünde dünya on yıl ileri gidiyor ve kızın yaşlanırken çevrendeki dünya değişiyor. MÜMKÜN OLAN TÜM GELECEKLERİ YAŞA Bir zindanda mı öldün? On yıl sonra uyanırsın. O huzurlu çiftlik artık Büyük Eski Horoz'a tapan bir tarikatın merkezi olmuş. Yardım ettiğin dükkân o sahibi mi? Bir imparatorluk kurmuş. Seçimlerin onlarca yıl boyunca yankılanarak fraksiyonları, kasaba halkını ve tüm bölgeleri değiştirecek. Zaman çizelgesini kontrol etmekte ustalaştığında ise olası her geleceği yeniden yazabileceksin. AÇIK BİR DÜNYAYI KEŞFET Çorak topraklardan oluşan devasa bir dünyayı keşfet. Bir tarikata katıl, havalı bir araç çal ve biriktirdiğin tüm Cheddar'larınla Al Cashino'da kumar oyna. Kumda gömülü yaratıkları yakala, ödül avına çık, düellolarda şansını dene veya tuz düzlüklerinde kamyonlarla yarış. Kalıcı geliştirmelerin kilidini açmak için görevler tamamla ve geleceği yeniden şekillendir. SORUN YARATMAK İÇİN SONSUZ YOL Gücünü senin kanından alan ayin oklarından, hedefi takip eden akıllı silahlara ve zıplayan yumurtalar fırlatan Siyah Horoz'a kadar onlarca silah topla. 100'den fazla yetenek ve değiştiriciyle tuhaf sinerjiler oluştur. Bir kedi ordusunu yönet. Yörüngesel taretler yerleştir. Kendini klonla. Dizilim olasılıklarının bir sınırı yok! HER ŞEYİ KIR Yıkılabilir voksel ortamlar, siper alınabilecek yerlerin kalıcı olmaması ve ikincil zararın kaçınılmaz olması anlamına geliyor. Duvarları havaya uçur, mekânları harabeye çevir, poker masasını devir! Fizik tabanlı yıkım, mermi yağmuru savaşlarıyla birleşiyor ve ortaya kaosun o tatlı kokusu hâkim oluyor.