Episode 2
Araştırma Misyonunuza üç yeni bölüm, "Iron Wall", "A Town of Memories" ve "The Nameless Ones" eklenecektir. *Bu ürün, 9 bölümün tümünü içeren Tüm Bölümler Setine dahildir. Aynı maddeyi bir çok kez satın almamaya dikkat edin.