Enter the Dominatrix
Zaten Season Pass sahibiyseniz, yeniden ücret alınacağından bunu SATIN ALMAYIN. Enter the Dominatrix, iptal edilen SR3 ekinin orijinal görünüşündeki çılgın gizemi ortaya çıkarıyor. Steelport, Dominatrix tarafından ele geçirilmiştir ve Dominatrix'in herkesi sanal bir hapishaneye atmasını yalnızca Saints engelleyebilir! Sahne arkası anlatımı ve beğenilen bazı karakterlerin geri dönüşünü içerir.