Enlisted - Reinforcements Deluxe Pack
Bu paketin içeriği: Colt Monitor makineli tüfek kuşanmış 4 makineli tüfek nişancısı ve 4. seviye 1 mühendisten oluşan premium manga. Premium bir M8A1 GMC tankı. 4. seviye 4 tankçıdan oluşan premium manga. Eşsiz portre Colt Monitor, 1931 yılında Amerika Birleşik Devletleri'nde geliştirilen manuel bir makineli tüfektir. İki dünya savaşı arasındaki dönemde kolluk kuvvetlerinin kullandığı popüler Browning M1918 makineli tüfeğin sistemi temel alınarak tasarlanmıştır. Bu tüfekte tabanca kabzası, etkili bir namlu ağız baskısı ve manevra kabiliyetini artırmak için kısaltılmış namlu bulunur. 20 mermilik şarjörlü 7,62 mm fişek kullanır. Colt Monitor yüksek ateş gücüyle taşınabilirliği aynı anda sunar, bu özellikleri sayesinde de çeşitli senaryolarda etkili bir araçtır. M8A1 GMC, II. Dünya Savaşı sırasında geliştirilen deneysel bir Amerikan tank imha edici kundağı motorlu topçu birimidir. Öne çıkan özelliği M8 Scott şasisine yerleştirilen 75 mm M3 toptur. Bu silah sayesinde uzak mesafelerden düşman personeliyle ve zırhlı hedeflerle çatışmaya girebilir. Araçta ayrıca 1.000 mermilik mühimmat bulundurabilen 12,7 mm M2 Browning makineli tüfek yer alır. Aberdeen Proving Ground'daki testler sırasında olağanüstü frenleme ve hızlanma kabiliyeti, yüksek manevra kabiliyeti ve büyük silaha sahip olmasına rağmen istikrarlı olması gibi olumlu özelliklerle öne çıkmıştır. Ancak geri tepme sorunları arttığından ve topun kuyruğunun genişlemesi nedeniyle mürettebat rahatsız olduğundan kullanılmamıştır. Tank mürettebatında 4 üye bulunur.