Enlisted - Nambu Type 1 Squad
Bu paketin içeriği: - Için premium bir manga. Manga, Type 1 makineli tabancayla donatılmış dört hücum askeri ile bir mühendisten oluşur (Seviye 3 Japonya); - 150 Altın Type 1 makineli tabanca, II. Dünya Savaşı sırasında geliştirilen bir Japon makineli tabancasıdır. Kompakt boyutlara sahiptir ve yakın muharebe için tasarlanmıştır. Type 1 makineli tabanca, 8 mm kalibreli mühimmat kullanır ve otomatik ateş moduna sahiptir.