Enlisted - Ersatz M10 Squad
Bu paketin içeriği: Premium bir Ersatz M10 tankı 4. seviye 5 tankçıdan oluşan premium manga 400 Altın Ersatz M10, II. Dünya Savaşı'nda Alman orta tankıydı ve aslında Amerikan M10 tank imha edici kılığına girmiş bir Panther G'ydi. Bu tankın tasarımında korunmasız komutan kupolası bulunmazken gövdesinin her tarafı çok sayıda aralıklı zırh plakası yer alır, bu da tankın daha uzun süre dayanmasını sağlar. Bu tank, 82 mermilik mühimmat kapasitesi bulunan bir adet 75 mm KwK42 topun yanı sıra piyadelere ve hafif zırhlı hedeflere karşı savunma amaçlı 3.000 mermilik bir adet 7,92 mm MG34 makineli tüfekle donatılmıştır. Ersatz M10, yüksek manevra kabiliyetine sahiptir. Ayrıca engellerde ve zorlu arazi koşullarında kolaylıkla ilerler. Saatte 45 km hıza kadar ulaşabilir, böylece taktik esnekliği sunar ve değişen savaş meydanı koşullarına hızlıca yanıt verir.