Enkazcı Öfkesi Yığını
Birbirleriyle çelişen balık tutkunlarına karşı kendini savunurken Enkazcı Terbiyecisi yoldaşlarınla dayanışma içinde ol! Enkazcı Öfkesi Yığını; Enkazcı Terbiyecisi Kostümü, Oltası ve silahlarına ek olarak Korsan Dükkânı'nda harcanmak üzere 550 Antik Sikke ve 25.000 Altınlık ücretsiz bir bonus içerir.