Engel β Erken Kilit Açma Bileti
Alev silahıyla ezici menzilde bir imha gücüne sahip olan Engel Beta karşında! Düşmanlarını yakıp yıkmaya hazır mısın? Erken Kilit Açma Bileti ile herkesten önce davran! Şu içerik yer almaktadır: - Engel β Erken Kilit Açma Bileti Erken Kilit Açma Biletleri, ilgili eksokostümün kilidini açmış veya kilidini açma koşullarını karşılamış olsan dahi satın alınabilir. Not: Bu sete dâhil olan ürünler, ayrı ayrı veya diğer setlerin bir parçası olarak da satın alınabilir. Lütfen aynı ürünleri tekrar almamaya dikkat et. Alınan ek içerikler, başlık ekranından oyun içi ana ekrana gidilerek kullanılabilir. Not: Bu DLC, yalnızca satın alınan Microsoft hesabında oynanabilir. Bir aile grubunun düzenleyicisi olsanız bile aile üyelerinin hesabından bu DLC'ye erişilemez.