Energy Lab
ENERJİ LABORATUVARI! 30 bölüm içinde bu laboratuvardan kaçabilecek misiniz? Enerji küreniz ile mekanizmaları tetikleyebilirsiniz, Geçmek istiyorsanız bazı şeylerin tetiklenmesi gerektiğini unutmayın! Sadece bu enerji küresi hiçbir şeyi tetiklemeyecek! Ayrıca ona TELEPORT yapmanızı sağlar, böylece ulaşamadığınız yerlere kolayca erişebilir ve hatta bazı düşmanlardan ve parkurlardan kaçabilirsiniz! Ayrıca yüzmenizi sağlayan bir balonunuz var, bunu sonraki seviyelerde göreceksiniz, kesinlikle faydalı olacak! Oyun ne yazık ki göründüğü kadar kolay değil, bu laboratuvarı inşa eden mühendisler mühendis, eminim kolayca geçebilmenizi istemezlerdi, değil mi?