Endzone - A World Apart: Distant Places
Yeryüzündeki hakimiyetimizi yeniden kazanmaya başladığımızdan bu yana yüzyıllar geçti. Bugüne kadar, içinde bulunduğumuz zorlu koşullara dayanacak bir barınaktan çok daha fazlasını yapmaya, büyüyüp gelişen bir sığınak kurmaya çalıştık. Burası güvenlik, sağlık, eğitim ve hatta elektrik sağlayan bir yer; en önemlisi, herkesin "evim" diyebileceği bir yer. Mutluluğun peşinden gidilebilecek bir yer. Ancak bu önemli kilometre taşlarına ulaşılıp yeni ve sağlıklı bir medeniyet yaratılmasına rağmen, halkımız yine de ileride ne olacağını merak ediyor. Öncü bir ruha sahip oldukları için hayatta kalan diğer insanlara ulaşmak ve yerleşim sınırlarının ötesinde, yeni ve heyecan verici yerler keşfetmek istiyorlar. Pek çok efsanenin bahsettiği Uzak Yerleri ortaya çıkarmak istiyorlar.