Endurance Modu
Vahşi doğada tek başına kalan Lara, etrafta bulduğu çer çöpü kullanarak bir şeyler üretir ve gündüzleri doğanın zorlu elementlerine karşı, geceleri ise hem insanlar hem de vahşi hayvanlar gibi ölümcül tehlikeler karşısında hayatta kalma mücadelesi vermeli. Bu geniş, affetmeyen coğrafyalarda kendi başına ne kadar hayatta kalacağını görmesi için sınırlarını zorlayacağı, "kadın doğaya karşı" formundaki zorlu bir sınav. Ateş için yakıt gerekir, soğuğa hazırlıksız yakalanırsanız öldürür, yiyecek enerji verir fakat her şeyi yakalamak, toplamak ya da üretmek zorundasınız. Elinizde hiçbir şey olmadan başlıyorsunuz ve her şeyi kendiniz bulmalısınız. Arkadaşlarınıza en uzun süre hayatta kalma görevinde meydan okuyun ve liderlik tablosunun zirvesine çıkarak Hayatta Kalma Ustası unvanını almak için savaşın. Yeni bir kıyafet ve silah yer almaktadır.