Endling - Extinction is Forever
Anne tilki yavrularını yaşatmayı başarabilecek mi? Bu eko-bilinçli macerada, dünyadaki son tilkinin gözünden insanlık tarafından harap edilen bir dünyayı deneyimleyin. Doğal çevrenin değerli kaynaklarını günden güne bozan, kirleten ve sömüren insan ırkının yıkıcı gücüne tanık olun. Her adımınızda açılan çeşitli 3D alanlarını keşfedin ve minik tüy yumaklarınızı koruyun. Onları besleyin, büyümelerini izleyin, benzersiz kişiliklerini ve korkularını keşfedin. En önemlisi de hayatta kalmalarına yardımcı olun. Kumunuzu daha güvenli bir yere doğru gizlice yönlendirmek için gecenin karanlığını kullanın. Günü hızlıca oluşturduğunuz bir sığınakta dinlenerek geçirin ve bir sonraki hareketinizi dikkatlice planlayın, çünkü bu sizin ve yavrularınız için son olabilir.