Endless Space 2: Untold Tales
21 İkincil Grup Görevi ile insanlarınızı daha iyi anlayın, günlük sorunlarının üstesinden gelmelerine yardımcı olun ve tuhaf gizemleri çözün. Endless Space'ten Sowers'ın dikkate değer dönüşü ve GAMES2GETHER'da topluluk tarafından seçilen Sephaloros'un sunulmasıyla dört adet yeni İkincil Grubu edinin. Academy'de artık Kahraman olarak görevlendirebileceğiniz, her biri yeni İkincil Gruplardan gelen dört yeni kişi bulunuyor.