Endless Space 2: the Vaulters.
Bu genişleme paketi, Endless evreninin en popüler gruplarından biri olan Vaulters'ı sunuyor. Endless Legend'da gerçekleşen olayların ardından bu inatçı ve dayanıklı insanlar ölmekte olan Auriga gezegeninden ayrılıp geleceklerini kurmak için yeni bir ev arıyorlar.