Endless Space 2: Penumbra
Dünyanın dertlerinin sessiz gözlemcileri Umbral Choir zamanın başlangıcından beri evrende dolaşıyor. Sonunda Endless Galaksisinin ölüm çığlığını duydular ve acı çekenlerin yardımına koşmaya karar verdiler. Umbral Choir tüm oyun boyunca yalnızca tek bir gizli sisteme sahip olur. Ancak, nötr veya düşman sistemlerde anonim olarak sığınaklar kurarak ekonomilerini geliştirip destekleyebilirler. Bu grup büyük ölçüde fark edilmeden kalma yeteneğine ve bilgisayar korsanlığı özelliğini müthiş bir şekilde kullanmasına güvenir.