Endless Space 2: Celestial Worlds
Academy'nin lideri, Lost'un sırlarını daha derinlemesine araştırırken Academy operasyonları üzerindeki kontrolü zayıflıyor. Tedirgin Kahramanlar kendi kararlarını vermeye ve Benzersiz Gezegenleri herhangi birinin malı olabilecek güç kaynakları olarak görmeye başlıyor... Kararlarınızın önemli olduğu ve tüm olası sonuçların sizin ellerinizde olduğu bu yeni görevlere atılın...