Endless Space 2: Awakening
Tanrıları Lost öldürüldüğünde düşüşe geçen ve biz zamanlar çok büyük bir galaktik imparatorluk olan, sadik kaşiflerden oluşan bu antik ırk, aynı tanrıların geri döndüğü günü hayal ediyor. Yeniden uyandırılmış olmaları, kehanetin yarısının gerçekleştiği anlamına geliyor. Peki ya gerisi? Teknoloji açısından büyük üstünlükleri var ancak Bilim açısından çok kötüler. Yeni teknolojileri öğrenmek için kayıp Eski Eserleri keşfetmeye güvenmeleri gerekiyor. Academy ile olan ilişkileri, Tapınaklarının Etkisi aracılığıyla diğer sistemler üzerinde kontrol sahibi olmalarına ve bunları Academy için çalışmak üzere dönüştürmelerine (tabii ki iyi bir ödül karşılığında) olanak tanıyor.