Endless Legend - The Lost Tales
Bu ilave görev paketiyle deneyiminizi artırın ve 20'den fazla "Kayıp Hikaye" ile Auriga'nın küçük grupları hakkında yeni fikirler edinin. Delver'lar kafatası maskelerinin ardında ne saklıyor? Sürgün edilen Dorgeshi'ler güvenilir mi? Eryci'ler hangi Tanrılara tapıyor olabilir?