Endless Legend - Tempest
Auriga'nın yüzeyinde çok şey bilinse de okyanustaki birçok şey hâlâ gizemini koruyor. Başka bir çağın gelişi olan yıkık kaleler, bazı kadim amaçlara hizmet eden, Fomorlar adındaki gizemli bir topluluğa ev sahipliği yapıyor. Auriga'nın ulusları denizler üzerinde tanışmayı, ticaret yapmayı ve savaşmayı öğrenirken tam altlarında başka bir güç yükseliyor. Acaba bunlar, deniz yaşamının ve hayal edilemeyecek türlerin simbiyotik oluşumları gibi görünen, sapkın ve deli bir halk olan Morgawr olabilir mi? Onları yenmek, onlara karşı koymak ve sahip oldukları yeni güçleri anlamak gerekecek. Ya da belki de güçleri karşısında boyun eğmek...