Endless Legend - Inferno
YENİ VOLKANİK ARAZİ Lav Arazisi yaşanması zor bir yerdir, ama yiyecek yetiştirmesi ne kadar zorsa sanayiye, bilime veya toza katkısı o kadar fazladır. Birçok tür için zor bir başlangıç noktasıdır, ama doğru şekilde faydalanılırsa orta halli şehirleri hızlıca güçlü üretim merkezlerine çevirebilir. Bu yeni yabani toprakların yanı sıra bu verimsiz arazilerle cesurca uğraşmak için daha fazla teşvik sunan yeni "Volkanik Anormallikler" ekliyoruz.