Endless Legend - Guardians
Evrende, birkaç yüzyıl geçse bile tarihin derinliklerine inemeyen ve Endless'tan daha eski ve değerli olan şeyler var. Peki bu eski varlıklara, bu diğer güçlere ne oldu? Endless'tan önce kayıp mı oldular, yoksa Endless gücünün zirvesindeyken onları sınırlarına katıp kontrolü altına mı aldı? Şimdi, Endless güçten düştüğüne ya da yoluna devam ettiğine göre bu eski varlıklar yeniden yükselir mi?