Encore DLC
Sonic Mania Encore DLC - Yepyeni Encore Modu'yla aşina olduğun bölgelerde yeni bir tura çık, eşsiz kabiliyetleri olan iki yeni karakterle oyna: Armadillo Mighty ve Uçan Sincap Ray ile, ve genişletilmiş Competition Modu'nda dörde kadar arkadaşınla yarış!